Sunday, March 1, 2009

rumah sewa ku...

aku mula dok di taman pelangi ni tahun 2006 bulan 8. masa mula daftar masuk je umah ni kemas....until weekend baru ni. wife kesayangan ku datang kemas..he he.tq...lain kali datang la lagi ye.....baru blh nampak karpet yang merah...kalau tak..merah kelabu ler....barang - barang pun tersusun rapi...pagi esok mesti pening nak cari barang - barang buat gi sek...tapi xpe...jap je pening...sbb nanti sepah semula...ha ha ha






makanan ni wife aku beli...frm kl lagi.roti, mamee,peanut butter, biscut, candy byk lagi la...kot2 husband dia lapar kot. harapkan aku...beli rokok je tau..kenyang asap. housemate pn beli kuaci...semua nak jadi geng2 burung..kemas x meja makan?





ha, ni view lain plk..kemas x?alat senaman pun ada, jp lg x boroi dah aku..aku update ni sbb
ada muslihat lain...wife aku nak naik plk next weekend...ha ha.mintak2 dia kemas lg...jgn putus asa..aku bz sgt2..kemas umah x sempat..kemas diri blh..imej org nampak

0 comments:

Post a Comment

Hadith

Template by:
Free Blog Templates